حمله به کنگره ادعای دروغین  ۲۰۰ سال دموکراسی در آمریکا را بر ملا کرد

19:10 - 20 دی 1399
کد خبر: ۶۹۱۵۳۹
نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه حمله طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا ادعای دروغین  ۲۰۰ سال دموکراسی در این کشور را بر ملا کرد، گفت: همان ۲۰۰ سالی که با جنگ افروزی‌های مستقیم و نیابتی در کشور‌های مختلف جهان قرین بوده و امپراطوری رسانه‌ای شیطان بزرگ مانع از آشکار شدن چهره کریه خشونت پنهان در بزک و چنگال آهنین در دستکش مخملین می‌شده است.
فاطمه آلیا در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی ۱۹ دی‌ماه، اظهار داشت: ریشه ظلم و ستم در دولتمردان آمریکایی اینگونه بروز یافته که تشنه قدرت مادی هستند.

وی ادامه داد: قدرت برای دولتمردان آمریکا هدف است، نه وسیله و برای رسیدن به قدرت به هر جنایت و وسیله‌ای متمسک می‌شوند.
 
نماینده پیشین مردم تهران در مجلس گفت: در ماجرای اخیر در آمریکا نیز ترامپ با هوس تمدید دوران قدرت نکبت بار خود حاضر شد به وسیله هوادارانش در ۶ ژانویه که می‌توان گفت روز چهارشنبه سوزی واشنگتن بود، چهره بزک شده لیبرال دموکراسی را به گونه‌ای سوزاند که ترمیم آن نیاز به جراحی‌های خسارت باری دارد.

آلیا بیان داشت: حادثه روز‌های آغازین سال ۲۰۲۱ در آمریکا برای ما نامتعارف و تعجب آور نبود و مناظرات انتخاباتی ترامپ و جوبایدن در مبارزه برای کسب قدرت، پیشاپیش بزک و ادعای لیبرال دموکراسی آمریکا را لجن مال کرده بود و ما دیدیم این واقعیت تاریخی را که این بار چاه کن ته چاه افتاد؛ چاه کنی که هر از چندگاهی برای ایجاد بی ثباتی در برخی کشور‌های دیگر چاه آشوب و آنارشیسم می‌کند.
 
وی عنوان کرد: همانطور که در سال ۸۸ در مکاتبه‌ای که با فتنه گران در ایران داشتند، بنا به درخواست آن‌ها تحریم‌ها را تشدید و حتی به تحرم‌های فلج کننده علیه ملت ایران رسیدند و قصد براندازی و بی ثباتی در کشور ما مانند چند کشور دیگر  را داشتند.  
 
آلیا با بیان اینکه حمله طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا ادعای دروغین  ۲۰۰ سال دموکراسی در این کشور را بر ملا کرد، افزود: همان ۲۰۰ سالی که با جنگ افروزی‌های مستقیم و نیابتی در کشور‌های مختلف جهان قرین بوده و امپراطوری رسانه‌ای شیطان بزرگ مانع از آشکار شدن چهره کریه خشونت پنهان در بزک و چنگال آهنین در دستکش مخملین می‌شده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *